Parte-Hartze Publikoa xehetasuna

Kontsulta
Itxi
Estandarraren barrutia:
Errege Dekretu Legea
Kontsulta-karakterea:
Araudia
Parte hartze mota:
Aurretiazko kontsultak

Arauaren atzealdea

Tresna elektrikoak eta elektronikoak (AEE aurrerantzean), normalean, piezak eta osagaiak, materialak erabiliz fabrikatu diren era askotako oso bukatuta, beren bizi-zikloko arriskutsuak, hondakin bihurtzen da ez bada modu serio hartu-emanari begiratzen zaio komeni tratatzen kudeatzen edo ingurumen-arazo eta giza osasunerako.

Azken urteetan merkataritzaren hedapena handiagoari esker, produktu horien horien eskaera murriztea, bai eta bere berrikuntza eta ordezkatzeko diren bat dela eta EEAREN etengabe. bestalde, hondakinak gaika bildutako eta birziklatze-prozesuak jasaten izan arren, litekeena da hondakin horien zati bat izaten da osasunerako eta ingurumenerako arriskua sortzen ditu, hala nola merkurioa, kadmioa, kromo hexabalentea substantzia, polibromofenilos (PBB) eta polibromodifeniléteres (PBDE) bada, bereziki, ez dira kontrolatzen eta behar dela eta, aurreko arazoak. europar batasunak sustatu du sis ii sistema arautzeko araudia hartzea hondakinen kudeaketa, EEAREN ezaugarriekin eta substantzia arriskutsuak zituen ala ez.

Proposatutako neurrien artean sartzen dira, errege dekretua ebaluatzeko betekizunak produktuen adostasuna adierazpena eskuratzeko eta merkatu-zaintza egiteko, EBKO mekanismoak esparru erkide arabera produktuak merkaturatzeko araudiaren arabera (EB) 2019/1020, europako parlamentuarena eta kontseiluarena, ekainaren 20koa, 2019 buruzkoa, merkatuaren zaintza eta produktuen adostasuna eta aldatzen dituen 2004/42/ee eta erregelamenduak (EE) eta 765/2008 zk. (EB), eta « CE » 305/2011 zenbakiko aditzera ematen da europako arauak betetzen direla produktu elektronikoen eremuan aipatu errege dekretuan.

Inportazioaren aurretiazko kontrola egingo du. SOIVRE ikuskapen zerbitzuak lurralde-zuzendaritzak eta probintziako Merkataritza, Industria, merkataritza eta Turismo ministerioaren mendeko organikoki estatuko idazkaritzaren bidez.

Estandar berriarekin konpondu beharreko arazoak

  • Izapideak sinplifikatzea eta gutxiagotzea administrazio-kargak batean oinarritutako produktuak inportatzen dituzten enpresen kudeaketa iraunkorra, hainbat administrazio eskudunak lankidetza baliabideak hobeto eta eraginkortasun handiagoa lortzea.
  • Murrizketak ez produktuen EEAREN hirugarren herrialdeetatik.

Behar eta onarpena egiteko aukera

Administrazio publikoek aspalditik lantzen prozesu jarraitu bat aurrera modernizazioa, ekoizpena araudia (Better regulation), bai eta bere transformazio digitala eta ekologikoa. Hori guztia erresilientzia eta indartzeko ekonomia-, gizarte- eta lurralde-kohesioa europako merkatu bakarra; linean ituna eta Europako Berdea 2030Eko Agenda para el Desarrollo Sostenible.

Gainera, testuinguru horretan, honako hau topatuko dugu nazioarteko pandemia Covid-19 eta Europako hartzen dituenean kontseiluak uztailaren 21ean, 2020, baita neurri-sorta bat egiteko berreskuratzeko europako Tresna (Next Generation EU); jarri dira abian, zuzendutako inbertsioak eta egitura-aldaketak ekonomia baterantz trantsizioa eta gizartea iraunkorrak, ingurumena, eta baliabideen erabilera eraginkorra, eta, horrela, konektibitatea eta ziber-digitalizazioa, eta administrazioak aurretik ez ohartarazi.

Alde horretatik, administrazio-prozedura telematikoa bat sortzea du xede proiektuak arinago hodira, merkataritza operazioen atzerapenak, betetzen direla ziurtatuko du kontrol-salgai egokiaren bitartez, ikuskapen-zerbitzua koordinatzea ETA SOIVRE eta aduana-agintaria ez ezik, teknologiarik modernoenak eskura egongo diren. administratuaren ditu; horretarako, baizik eta haiek prestatzeko ere onura gehiago.

Arauaren helburuak

  • Barne-merkatuaren funtzionamendua hobetzeko bidez merkatuaren zaintza indartzea produktu hauei aplikatzen zaie bateratzeko legediak.
  • Lehiakorrenetan merkaturatzen produktu adosak bermatzeko baino ez dira batasunaren eskakizunak betetzen dituzten babes-maila handia ematen interes publiko, esaterako osasuna eta segurtasuna oro har, laneko osasuna eta segurtasuna, kontsumitzaileen babesa, ingurumena eta segurtasun publikoa eta bestelako interes publikoa jagotea.
  • Administrazioa modernizatzeko eta prozedura berri batekin telematikoki kudeatzeko arin eta eraginkorrean zaintzeko eta kontrolatzeko, eta, horretarako, transformazio digitalari buruz.
  • Kontrolak egiteko esparru bat ezartzea, produktuen merkatuan sartzen diren europar batasuneko beharrezkoak diren kontrolak, aparatu elektrikoen eta elektronikoen inportazio erkidegoko legerian aurreikusitako eta nazionala.
  • Aduana-leihatila bakarra sortzea, estatuko nahiz europako.

Soluzio alternatibo posibleak, arautzaileak eta ez-arautzaileak

Aukera bakarra da ez egitea, gai horri buruzko berariazko aukera; arau, baztertu egiten da.

Lekualdatze epea

Argumentuak aurkezteko epea egunetik egunera 2021(e)ko uztailaren 22(a), osteguna egunera arte 2021(e)ko abuztuaren 6(a), ostirala

Esleipena aurkezteko

Remitirse helbidera ditzakete alegazioak: bosoivreindustrial@mincotur.es