El Marc Estratègic de la PIME és un instrument al servei de la PIME, que defineix el marc polític d'actuació per a les Administracions públiques espanyoles en matèria de pequeño i mitja empresa a llarg termini, compost per un conjunt de recomanacions organitzades en set palanques o àmbits d'actuació que s'entenen estratègics en qualsevol política que tingui al centre a la PIME. Tot això, en coordinació amb els diferents plans i estratègies ben sectorials bé de caràcter més transversal tant de l'Administració General de l'Estat com de les Comunitats Autònomes i Ens Locals.
El document s'organitza en tres parts clarament diferenciades:
Els annexos recullen les polítiques de PIME de les economies europees més desenvolupades, la distribució de PIME dins de la UE28, l'índex de les referències i fonts estadístiques utilitzades per a l'elaboració d'aquest document, el resultat dels grups de treball, així com la definició de PIME.
El Catàleg de mesures s'emmarca dins del Marc Estratègic de la PIME, i és una recopilació de les accions i programes que duen a terme els organismes que participen del disseny i implementació de les polítiques dirigides a les pimes a Espanya, de manera que s'obté un mapa complet de tot el territori nacional, amb els següents objectius:
El Catàleg recull per tant les aportacions periòdiques dels Vocals del Consell Estatal de la PIME que representen als organismes responsables de les polítiques de PIME a nivell nacional i autonòmic.
Gràcies pels vostres comentaris.